Sunday, December 5, 2010

Tahniah - Faize & Sity

Setelah mengemas umah secara maksimum di pagi sabtu ni, meredah hampir 2 jam traffic jem dari Sg. Besi barula sampai umah kawan aku sorang ni kat area Batu Caves. Huhuu... kerna hajatmu sahabat kuturutkan jua.

Sebenarnya, aku ngan pengantin lelaki arini bukan ler rapat sangat mase kt skolah SAMT Kuala Kubu Bharu dulu-dulu.. Umur dia pon sebaya ngan wife aku jer masa tu. Tapi kami start close pas juper kt kenduri Sofiuddin bulan Mei aritu. Start dari situ, bermula la episod telefon-menelefon yang tidak kurang dari 10 minit setiap call.. Huhuu..

Orangnyer ramah, jujur dan lurus & suke berterus-terang.. Senang nak sharing suka & duka.. Tu yang kalo telepon aku, x penah sekejap tuh.. hahaaa.. Anyway, aku doakan walau apapon cabaran yang kita hadapi sebelum ni... Mudah2an jodoh kao Faize & Sity berkekalan hingga akhir hayat.. Amin Ya Rabbal A'alamin.. Okesh, off to KKB now.. Nak juper wife & anak2 tersayang.. :-)

Moga Bahagia Berkekalan.. AMIN..

No comments:

Post a Comment