Thursday, February 17, 2011

Hari-Hari Pergi Kerja

Hari ni dah hari Jumaat, hari yang mmg besenyer ditunggu2 oleh kita2 yang keje makan gaji ni.. So, untuk memulakan pagi yang best ni, aku pon nak pinjam 30 minit untuk update blog ni.. bukan aper, tak sangka gak blog yang x besh ni pon hari2 ader gak org yg tengok.... kalo tak ramai pon, dlm sehari at least ader gak 5-6 org yg singgah... tima kasih yer kengkawan.. hehehe.. :-)

Okey, pagi tadi cam bese... pas sumer da siap, antar anak pegi uma pengasuh... barula kami suami isteri pegi keje.. untung gak wife keje kt blok sberang jalan jer.. senang nak antar, senang nak breakfast / lunch dan senang juga nak dating.. hehee... time pagi2 nak sampai opish tadi, lalu atas Jambatan Seri Wawasan... jambatan yang mana tuh? alaaa, korang neh... jambatan tu la yang hari2 ader org wat fotoshoot wedding kt ctu, yang menghala Kementerian Kewangan tuhh..... Haaaa.. Dah tau kan? :-p

Elok2 tengah lalu bawah tuu.. tiba2 teringat lak video montaj yang penah aku wat untuk kementerian kira2 dua taun lepas gak laaa... Mase tu ader banyak pengaruh iklan2 arahan arwah Yasmin Ahmad & aku pon ader join kursus pembangunan Video Korporat.... so, aku pon buat la montaj style2 camtu untuk Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2008 ... satu pengalaman yang menarik - first time aku merasa jadi Penulis Skrip, Pengarah, Stuntman (cewah), Pembancuh Kopi dan Hero untuk montaj aku neh... Giler ah, super saiyaa... hahahahaa...

Walaupon montaj ni citer dah berkurun lama.. i juz nak ucap ribuan terima kasih kepada sumer2 yang menjayakan pembikiannyer, especially my great designer Rafi, jurukamera bantuan Awe & Fitt, pelakon2 tambahan - my boss (En. Ngaini), Anita, Afif, Jijul, David, my Darling & my son Fateh, Fidah, Leha and my ex-prak students - Ikin & Wana ... jasa2 korang sumer akan dikenang sampai bila2 insyaAllah...

Jadi, tanpa melengahkan masa... silakan menonton & tinggalkan komen membina keyh!.. ;-)

1 comment: